Saturday 21 October 2017

Momentum Alternativ Handels Nyhetsbrev


Option Strategist Newsletter. Analys, kommentar, utbildning och specifika handelsrekommendationer varje vecka. I sitt 25: e år för offentliggörandet är Option Strategist-nyhetsbrevet fortfarande ett av branschens mest respekterade aktieoptionsbrev. Skriven av känd analytiker och bästsäljande författare Larry McMillan Alternativstrategisten fortsätter att vara ett viktigt investeringsverktyg för nybörjare och experter I varje utgåva av det här veckovisa nyhetsbrevet hittar du marknadskommentarer, yttranden och rekommendationer om optionshandel och aktiemarknaden. Från index till aktieoptioner och futuresoptioner, Inklusive allmänna och specifika rekommendationer, Option Strategist täcker allt. Nyhetsbrevet levereras antingen via e-post eller US Mail-prenumerationer inkluderar också tillgång till den veckovisa artikeln som regelbundet publiceras under veckan. En Option Strategist-prenumeration inkluderar. Nyhetsbrev Varje fredag ​​Alternativet Strategist Nyhetsbrev publiceras varje fredag, och är generellt deliv Utredda på morgonen. Artiklar Artiklar Forskningsartiklar som täcker relevanta ämnen, historiska studier och nya strategier publiceras hela veckan och levereras direkt till abonnenterna. Klicka här för att se ett index över tidigare Feature Article topics. Specific Trading Recommendations, inklusive uppföljningsåtgärder, handelstopp och positionsanalys Rekommendationer görs i följande strategier. Köpning sätter upp samtal baserat på samtalskvoter, spekulationer, momentum, etc. Ratio Spreads, Kalender Spreads, Bull Bear Spreads, Back Spreads, etc. Inter-Market Spreads. Condors Iron Condors. Straddles Strangles. Covered Call Skrivning Naked Put Selling. Volatility Trading. Seasonal Trading. and mycket more. Current Market Analysis Larrys veckovisa aktiemarknadsanalys baserad på olika tekniska indikatorer inklusive säljsamtal, bredd, sentiment, prisåtgärd , Momentum, volatilitet och volatilitetsderivat. Grunderna Granskning och förklaring av nyckelalternativskoncept. Kort, diagram, tabeller Relevanta diagram och diagram som illustrerar viktiga positioner, studier och idéer säljsamtalssignaler, prisåtgärder, stödmotstånd, terminsstruktur, McMillan Oscillator, volatilitetsvariation futures, etc. Tabeller som visar listor över värdefulla datalager går bara framåt, volatilitetskvoter, dyra och billiga alternativ, underförstådd volatilitet av VIX-alternativ etc. Volatilitetsvariation Framtida och alternativ Uppdatera Fördjupad analys och kommentarer om nuvarande volatilitets - och variansderivatmarknader och vad de säger om aktiemarknaden Denna viktiga information finns Bara här. Anmäl dig idag och börja handla med ett av de mest betrodda namnen i alternativindustrin. Track Record. Click här för att se Option Strategist Newsletters imponerande 25-åriga track record. Back Issues. Each Option Strategist Nyhetsbrev abonnent beviljas åtkomst Till fullo förra året av tillbaka problem Äldre tillbaka problem finns att köpa för 4 var och en besöka alternativet Stra Tegist Newsletter Nyhetsbrev för att se artiklarna i artikeln artikeln och att köpa äldre tillbaka-problem. Nöjda garantier. Om du inte är helt nöjd med din prenumeration, kan du avbryta när som helst och en prorated återbetalning kommer att utfärdas baserat på återstående oanvänd del Av prenumerationen. Prenumerationsprenumerationer och Betalda prenumerationer förnyas inte automatiskt om du inte väljer en automatisk prenumeration. Vanliga prenumerationer upphör att gälla vid slutförandet om inga åtgärder vidtas. Varje kund är begränsad till en 29 rättegång. Listpris 295 00.Tradering eller investera om det är marginellt eller på annat sätt medför hög risk och kan inte vara lämplig för alla personer. Hävstångseffekt kan fungera mot dig och för dig Innan du bestämmer dig för att Handla eller investera bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och förmåga att tolerera risken. Det finns möjlighet att uppnå förlust av vissa eller hela din initiala investering eller till och med mer än din ursprungliga investering och därför borde du inte investera Pengar som du inte har råd att förlora Du borde vara medveten om alla risker som är förknippade med handel och investeringar och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Tidigare resultat är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat Besök sidan Disclosure Policies för full Upplysningar om webbplatsen. Testimonials tros vara sanna baserat på representanter för de personer som tillhandahåller testamenten, men fakta står ted i testimonials har inte oberoende granskats eller verifierats. Det har inte heller gjorts några försök att avgöra om några vittnesmål är representativa för alla personers erfarenheter med hjälp av de metoder som beskrivs häri eller för att jämföra erfarenheterna hos de personer som gav vittnesmålen efter att vittnesmålen gavs Du bör inte nödvändigtvis förvänta dig samma eller liknande resultat. Resultat Resultat Tidigare resultat för rådgivningstjänster och pedagogiska produkter visas bara som illustration och exempel, och är hypotetiska. HYPOTETISKA RESULTATRESULTAT HAR MÅNGA BEGRÄNSNINGAR, NÅGON SOM BESKRIVAS NEDAN NÅGON REPRESENTATION GÅR DET ATT NÅGOT KONTO VIL ELLER ÄR LIKTIGT FÖR ATT UPPVINNA RESULTAT ELLER TILLVINNINGAR SOM MELLAN DESSA VISA FAKTISKT, DER FINNS JÄMFÖR SHARP DIFFERENSER MELLAN DE HYPOTETISKA RESULTATRESULTATEN OCH DE FAKTISKA RESULTAT SOM UPPFINNAS NÅGON SÄRSKILDA HANDELSPROGRAM. ENHET AV BEGRÄNSNINGARNA AV HYPOTETISK PRESTANDA RESULTAT ÄR DET De är generellt förberedda med förhöjning av höns i tillägg. HYPOTETISK HANDEL INTE INVOLVERAR FINANSIELL RISK. OCH INGEN HYPOTETISK HANDELSREKORD KAN HELT ANVÄNDAS FÖR FINANSIELLISKA RISKETS KONSEKVENSER I FAKTISK HANDEL TILL EXEMPEL, FÖRMÅLEN FÖR ATT TILLSTÄLLA TILLDELNING ELLER ATT HÄNTA EN SÄRSKILT HANDELSPROGRAM I SÄRSKILDA HANDELSOMRÅDEN ÄR MATERIALPUNKTER SOM GÄLLER JÄMFÖR RÄTTIGA AKTUELLA HANDELSRESULTAT Det finns flera andra faktorer som är relaterade till marknaderna i allmänhet eller till genomförandet av något specifikt handelsprogram som inte kan redovisas fullständigt för att förbereda hypotetiska RESULTATRESULTAT OCH ALLA SOM KAN RÄTTA AKTUELLT HANDELSRESULTAT. Den främsta webbplatsen för aktiva aktie - och aktiehandlare, som ger snabbaste, mest grundliga och exakta alternativanalyser i branschen. OptionsHawk är den första och bästa webbplatsen för att ge real - Tidsanalys av institutionella och ovanliga optioner. OptionsHawk tillhandahåller levande intradagoptioner analys som gör det möjligt för dig att handla med smarta pengar, eftersom jag övervakar stora institutionella affärer och ovanliga optionsaktiviteter. Optionsmarknaden har konsekvent varit en ledande indikator på framtida prisrörelser i aktier. Jag har konsekvent kunnat förutsäga stora lager flyttar på grund av övertaganden , intäkter, tekniska raster och andra händelser som rör lager. Min förmåga att kombinera alternativaktivitet med många års erfarenhet av teknisk och grundläggande analys ger mig en konkurrensfördel för att hitta explosiva handelsmöjligheter som inte kan hittas någon annanstans. Options Hawk ger direkt handelsstrategier , marknadsanalys och mer till kunder. Alternativ Hawk-produkter gör bra handelsmän eliten genom idegenerering och optimala risker för risker. SP tog tillbaka hela tiden i veckan och fyllde ett litet gap tillbaka till 20-EMA med energi ett drag På de stora indexen sent i veckan Vi testade den stigande 20-dagars EMA på torsdagen på 2.354 och studsade fredag ​​efter ett starkt jobbnummer vilket ger oss en bra plats att handla mot OpEx den här veckan. Stigande trendstöd från valet är lågt under 2,350, medan en djupare återgång skulle inriktas mot februari-utbrottet på 2.300. Våra uppåtriktade mål är detsamma som förra veckan med ett drag över 2.400 inriktning Andrew s Pitchfork-nivåen vid 2.425 och sedan har det uppmätta målet från 2015 2016-serien vid 2.450 RSI dragit tillbaka från de nyligen överköpta nivåerna till 55 vilket är hälsosamt och MACD börjar curl back up efter att en pullback OBV närmar sig nya höjder här före Pris med några betydande volymstänger för att stänga veckans Sentiment Internals. Den senaste AAII Sentimentsundersökningen för veckan 3 8 visade en minskning av haussexpeditionen med 7 9 till 30 0, en minskning med 3 i neutralt sentiment till 23 5 och en stor hoppa av 10 9 i bearish sentiment till 46 5 Detta är det högsta baisseffekten i AAII sedan februari 2016 NAAIM exponeringsindex sjönk till 87 09 och nu på dess lägsta nivå sedan november Lipper Fund Flows visade tillströmning av 8 5B till aktier, den sjätte raka veckan av inflöden och 2 8B inflöden till beskattningsbara obligationer Från och med fredag ​​s nära hade NYSE 72 nya 52 veckor höga mot 63 nya låga nivåer medan Nasdaq-förhållandet var 93 33, relativ styrka Andelen SP 500-aktier som handlar över deras 50-dagars MA var 68 6 medan andelen över deras 200-MA var 76 20 CBOE Equity PC-kvoten stängd vid 0 57 och Index PC-kvoten stängd vid 1 05 NYSE Cumulative AD handlades nedan dess 50-MA i veckan för första gången sedan 18 november medan Summation stängdes kraftigt lägre vid 439 94 NYMO stängd vid -61 19 efter att ha flyttat under -80 vid en tidpunkt under veckan. Finsk FNSR svag nyligen efterföljande vinst men idag 3000 april 26 30 samtalsspridningar köps för att öppnas för 1 05 till 1 10 FNSR-andelar som försöker hålla 50 Fibonacci från maj-nedgången till de senaste topparna vid 26.Philips 66 PSX med 570 januari 2019 80 samtal öppnar från 7 56 till 7 85 med aktier som försöker Att basera efter den senaste återhämtningen och följer stabil ackumulering i juni e call. Halliburton HAL återhämtar sig efter samtalet sopa i Oil Services OIH och råa studsar lite tillbaka, sålde en näringsidkare 1 000 45 oktober för att öppna 2 59 i svaghet. Closed Skyworks SWKS Samtal 63 i 7 27. Closed Braodcom AVGO Kalender Samtal Spridning 62 79 på 7 26. Closed General Electric GE Puts 68 på 7 26. Closed Deere DE Put Spridningar vid 132 på 7 25 16. Closed Herbalife HLF Samtal 148 55 på 7 15 16. Stängt charter CHTR Samtal 134 på 7 8 16. Closed Mead Johnson MJN Samtal sprider vid 136 på 6 30 16. Stängt Boeing BA Spridar vid 100 på 6 27 16. Stängda General Mills GIS Samtal vid 150 på 6 20 16 . Closed CarMax KMX lägger 77 8 på 6 10. Closed Gold GLD-samtal 72 2 på 6 9. Closed Conagra CAG Samtal 80 på 6 8. Stängda konstellationsmärken STZ Call Spreads 83 3 på 6 8. Closed Union Pacific UNP samtal 74 på 6 8. Closed Celgene CELG Samtalskalender Spreads 140 5 på 5 26. Closed Red Hat RHT Samtalskalender spridar vid 51 6 på 5 25. Avslutade IBM-samtal sprider vid 77 59 på 5 10.Joe Jag uppskattar ditt arbete mer och mer Med din insikt ingång under de senaste fem månaderna har mitt handelskonto vuxit snyggt. Bruce. Varje gång jämför jag Goldmans veckovisa nyhetsbrev med prestanda med Dina nyhetsbrev ser ut som om du för det mesta överträffar dem, jag har aldrig sett en kille som dig - Shiv. Jag ska chime in too. Detta är överlägset den bästa servicen jag någonsin har pratat för fantastiska samtal. Tack för allt du gör - Desert Irish. Im new Till din tjänst, men hittills är de idéer du churn out är otroliga och snabba. Många nya möjligheter presenteras varje dag, bara fantastiskt. Gäst. Jag har precis prenumererat på det här sättet är den överlägset bästa servicen jag hittat på internet - Robbie. I Kom till de WSM-samtalen förra veckan men sålde igår för 300 önskan jag höll nu THX - Andy. Stor plats och marknads täckning Du är bättre än OptionMonster och många andra som jag har slösat bort tusentals dollar på - Fahad. En annan 100 Gainer på 1 dag Jag vet inte hur du gör det, men håll dem komma - Jay. Sold EMC kräver 106 Gaim och Visa V kräver 151 Gain Great Picks Joe - Jeremy. Jag har just gjort 8400 på MCX apr 67-55 på mindre än 5 minuter tack för varningen - Javier. Bara gjort en dubbel med TXT-samtal inom några minuters handel - Andy. Closed WHR samtal 550 Gain - Craige. Closed 400 Gain på HTZ i 1250 Calls - Frank. 30K ion EQIX position idag inom under en timme denna tjänst är otroligt thanx igen Joey - Andy. Your Service är stor och beroendeframkallande - Don. I ärligt talat förstår inte hur du har en linje utanför ditt hus. Försöker få den här tjänsten - Ryan. Joe, thanx för alla bra affärer Din tjänst är FIRST CLASS - Bob. UR DA MAN I DO på 0 40, ut på 0 70-cool 75 vinst på få minuter - Ayan. Starta mitt testmedlemskap idag Köpte STRI på 26 47 this morgon och jag har redan betalat för 3 månader av din MAX-tjänst Kommer officiellt bli medlem i ett par dagar Du Rock - Rodg3r. Joe du rockar Fick i MYL Nu 19call för 0 26, kom ut på 0 49 - Ayan. Thanks Joe Jag köpte CMG 350 sätter på fredag ​​för 670 efter att ha tittat på att du tog det av vid höga för betalning för 2 månader av din mest utmärkta service - Lisa. Jag köpte CIE 17 feb 5 samtal på 1 10 och såldes idag på 1 80 Det är så mycket värde Och handlingsbar information som delas i handelsnavet Jag tror att jag kan gå utan det Jag är undertecknad när min rättegång går ut - Dan. Jag öppnade mitt alternativkonto förra månaden, redan upp 42, fortsätt det bra arbetet - Jeff. Jag har försökt många, många tjänster jag måste säga att du är huvud och axlar över allt annat 1 Allround excellence 2 Högkvalitativt innehåll i stor mängd men mycket effektivt presenteras 3 Handlingsbara och aktuella idéer 4 Bra lärande 5 Tjäna pengar direkt utanför av hemlöpningar - Individual Trader. Jag ville bara säga att din tjänst är otroligt och jag är en ny medlem i livet. Du gör mer arbete och har mer information som är bättre presenterad än någon annan tjänst som jag någonsin sett. Håll upp det goda arbetet, herre-Jake. Jag har varit medlem i nästan 2 månader och har cirka 80 vinnande affärer och mitt konto är upp nästan 200. Jag har äntligen en riktigt bra handel. Tack för din tjänst - Daniel. Stort grejer jag var med OptionMonster Pro i 3 år, tänkte ID Ge den här tjänsten ett försök, såg dig på twitter, ja, jag slutade bara OptionMonster, info här är löjligt och en sak, din tjänst är 200 per månad billigare mer av en social webbplats, med lite innehåll, men innehållet här är Vansinnigt och mycket mer affärsmässigt, jag älskar det - Kevin. Tack för din bästa prenumerationsservice Bästa värdet Ive hittade online för djupanalys av optionsmarknaden - Miles Mason. Jag har varit en premiummedlem av och på i flera år nu. Din tjänst är toppklassig, oöverträffad - jag har varit En premium medlem av och på i flera år nu. Din tjänst är toppklass, oöverträffad - Masmasta. Momentum Alert, The. I abonnerade på MA i maj 2008 Min prenumeration kom med en garanti för de första 11 affärer kommer att bli vinnare den första 14 var bara en vinnare Men de följer en fast stoppstrategi Så jag var i mitt fria andra år Kundservice Dept var crackerjack Sedan marknaden har vänt, har Alex s picks lyckats Alla nuvarande positioner är Upp, ungefär hälften av dem över 10 högre Totalt sett är jag nu vild av att komma in i alla de val jag har testade i de alternativ som de rekommenderar för spekulationer som jag tycker att jag stöter på Läs mer. Välj upp 0 Rösta ner Svara 22 september 2009 09 05. Jag gick med i Momentum Alert i juli 2010 Det var ett köp ett år, få det andra året gratis Det kom med en glödande rapport från Mr Green s flerspetssystem för lagerplockning. Hittills har jag gjort 16 säljer på grund av att lagren träffar sina slutar och 9 av dessa har Varit förlorare Ett lager, Dolby såg aldrig någon sida Efter det rekommenderades som ett köp gick det ner till det s stopp Totalt sett är mitt handelskonto nere från där jag började jag lämnade ett meddelande men fick inget svar och jag skickade även in En rekord Läs mer. Välj upp -1 Rösta ner Svara april 30, 2011 4 48 pm. Jock, det måste vara tidszonen. Min erfarenhet har varit att Oxford-klubben värderar sitt rykte högre än sitt lager plockar. Försök ringa igen jag don inte tro på att de inte kommer att göra det rätt. Uppge 0 Rösta ner Svar. May 6, 2011 1 50 pm. Jag skulle tro att deras rykte måste baseras på prestanda för de produkter de säljer. Här är min upplevelse med de två sista Aktier som slog deras stopp Jazz Pharmaceuticals rekommenderades som ett köp den 7 feb kl 23.50 och gick faktiskt Upp för en kort stund Tyvärr började det ner och slog sitt stopp vid 30 00 När det hände gick många aktier på marknaden Mer tyvärr var det ingen marknad och priset sjönk som en sten över en mycket kort tid När mina aktier såldes var försäljningspriset 23 74 per Läs mer. Välj upp 0 Rösta ner Svar. May 8, 2011 12 29 pm. Tack Jack Författarna har ingen kontroll över vad ett lager gör efter att de har lagt det där ute Men de har kontroll Den produkt som de säljer får jag bättre resultat med Alex s Insider Alerts, picks. Vote Up 0 Rösta ner Reply. May 12, 2011 9 48 pm. I har prenumerat på Oxford Club i åratal skrev jag på sina VIP-tjänster a för några år sedan Enligt min åsikt är insidan Alert bara värdefullt men det är ganska dyrt. Nyhetsbrevet är detsamma som alla andra. De annonserar sina vinnare, men aldrig deras förlorare. Efter att ha gjort en alternativrekommendation, månader senare påstår de denna stora avkastning Jag vet inte hur fler gånger än jag inte kan få in i alternativet eftersom det är över deras rekommenderade pris när jag försöker köpa till slut handlar de allt om att sälja produkter Inget annat Läs mer. Välj upp -1 Rösta ner Svar. May 16, 2011 10 44 am. Another LOSER Yup, DHX var det rekommenderade köpet den 11 maj, det sjönk som en sten och slog stoppet och såldes den 25 maj. Det gör 11 förlorare utav de senaste 18 säljer patetiska. Uppsätt 0 Rösta ner Svar. May 26, 2011 6 42 pm. Jag har också anmält mig till Momentum Alert för omkring 2 månader sedan Inget annat än förlorare Vad hände med de 350 till 750 vinsterna som pratades i nyhetsbrevet, jag borde ha hört Stock Gumshoe innan de slösade bort mina pengar. Uppsätt 0 Rösta ner Reply. May 31, 2011 11 00 am. Jag har skrivit kommentarer om Momentum Alert tidigare. Detta kommer sannolikt att vara min sista. Om ett år sedan skrev jag på Momentum Alert. Det var ett köp ett år får ett andra år gratis. Medan jag får papper handla lite av Alexander Greens rekommendationer i det kommande året, jag kommer inte att lägga mer pengar i dem Vad var Det här förra året som att följa hans rekommendationer slutade jag med 11 vinnare och 15 förlorare Förlorade överträffade vinsterna och jag m DOWN 22 Hittat fick jag ett annat erbjudande att förlänga min prenumeration för en annan Läs mer. Välj upp 0 Rösta ner Svara 8 augusti , 2011 3 22:00. Vad Oxford-annonserna säger om Momentum Alert är sant, så länge du bara räknar vinnarna. De dubbla och trefaldiga vinsterna görs med hjälp av samtal på aktier. Många är likviderade med förlust. Uppsättning 0 Rösta Ned Svar. september 9, 2012 5 16 am. Appreciate Warning Warnings Jag har bestämt mig för att kämpa med det Lol Min prenumeration på Insider Alert har visat sig vara en mycket bra investering, jag har upp 32 under de senaste 90 dagarna. Också Ungefär ett år sedan skrev jag till Oxford Clubs Advanced Energy Strategist, jag förlorade snabbt 5 grand och begärde en återbetalning som omedelbart var hedrad. Uppge 0 Rösta ner Svar. December 10, 2016 11 03 am. I meant to say, jag har Bestämde sig för att kämpa utan det Oxford C lub s Momentum Alert. Vote Up 0 Vote Down Svar. December 11, 2016 10 32 am. I betalt, men har ingen information. Välj upp 0 Rösta ner Svar. December 22, 2016 6 08 pm. Click här för att prenumerera på den här kommentaren Thread. Sign up för vårt nyhetsbrev. KOM EN MEDLEM. Skrivarerecensioner. Postad av William H Giles den 22 december 2016 6 08:00. Jag betalade, men har ingen information. Upplagt av Bob Flynn den 11 december 2016 10 32 am. Jag menade att säga att jag har bestämt mig för att kämpa utan det Oxford Club s Momentum Alert. Posted av Bob Flynn den 10 december 2016 11 03 am. Appreciate Warning Warnings Jag har bestämt mig för att kämpa med det Lol Mitt abonnemang på Insider Alert har visat sig vara en mycket bra investering, jag har upp 32 under de senaste 90 dagarna. Också för ett år sedan skrev jag till Oxford Clubs Advanced Energy Strategist, jag förlorade snabbt 5 grand och begärde en återbetalning som omedelbart hedrade. Av Sumflow den 9 sep 2012 5 16 am. What Oxford klubbarna annonserar säger om Momentum Alert är sant, så länge en S du räknar bara vinnarna De dubbla och trefaldiga vinsterna görs med hjälp av samtal på aktier Många är likviderade med förlust. Upplagt av Jack Barbic den 8 aug 2011 3 22:00. Jag har skrivit kommentarer om Momentum Alert tidigare. mest sannolikt att vara min sista. För ett år sedan skrev jag på Momentum Alert. Det var ett köp ett år får ett andra år gratis. Medan jag kan handla några av Alexander Greens rekommendationer under det närmaste året, kommer jag inte att lägga någon mer pengar i dem. Vad var det förra året som att följa hans rekommendationer jag slutade med 11 vinnare och 15 förlorare Förlorar överträffade vinsterna och jag m DOWN 22.Den andra dagen fick jag ett annat erbjudande att förlänga min prenumeration för ett år på 300 rabatt Emailen sa. Jag hoppas att du har följt Alexs rekommendationer i år eftersom han har upptäckt några otroliga chanser att explodera din rikedom. Det har varit 1 121 på Skyworks Solutions-klippet. Det var en mycket större vinst än vad som gjordes på lageret När stocken slog stoppet, Vinsten som presenterades i hans e-post var 34 vinst. Det ser ut som att kravet på 1 121 kan baseras på vad alternativen gjorde. Anledningen till att jag prenumererade ursprungligen var att erbjudandet uttryckligen sa att det var främst för handelslagret. Så, om du är i alternativ , Den här tjänsten kan vara för dig Jag går tillbaka till läsning och studerar Barons Regards jack. Denna webbplats och Stock Gumshoe publikationer och författare erbjuder inte enskilda finansiella, investeringar, medicinska eller andra råd. Inget på denna webbplats ska någonsin anses vara personligt råd , forskning eller en inbjudan att köpa eller sälja värdepapper Vi gör också misstag och dåliga beslut ibland, och vår resonemang eller data bör kontrolleras mot betrodda källor innan de informerar din investin g beslut Val om hur du investerar dina pengar eller på annat sätt hanterar ditt liv eller din ekonomi är din, vi delar bara vår analys och mening och alla författare eller kommenterare är individuellt ansvariga för de ord och åsikter de delar här. Läs våra viktiga ansvarsfriskrivningar och policy Lag Gumshoe stöds av abonnenter och sponsorer och annonsörer Stock Gumshoe s anställda författare kommer att avslöja innehav i alla aktier som omfattas vid tidpunkten för offentliggörandet och kommer inte att handla i några lager som skrivits om i minst tre dagar efter offentliggörandet. Se nedan för fullständig information, ansvarsfriskrivning och policyinformation. Anslut med Travis.

No comments:

Post a Comment